09 Kde, s kým a kdy životní situaci řešit:
10 Jaké doklady je nutné mít s sebou:
K žádosti je nutné doložit:
- situační plánek umístění záboru s uvedením šíře dotčené komunikace (chodníku) vč. vyznačení průchozího profilu pro pěší v min. š. 1,5 m
- 3x DIO – návrh přechodné úpravy provozu na dotčené pozemní komunikaci (dopravní značení) s uvedením stávajícího dopravního značení (u záboru ve vozovce)
- aktuální výpis z obchodního nebo živnostenského rejstříku, kopie živnostenského listu (případně jiná platná registrace)
- plná moc v případě zastupování oprávněné osoby žadatele
- závazné stanovisko Odboru památkové péče MHMP (při umístění předzahrádky v památkově chráněném území HMP)
- souhlas vlastníka (správce) dotčené komunikace (bude vydán až na základě tzv. předběžného souhlasu vyznačeného na žádosti po projednání na odboru dopravy)
11 Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici:
Formuláře pro vydání povolení na zvláštní užívání nejsou předepsané, je však vhodné použít formulář zpracovaný odborem dopravy, který je k dispozici
na tomto odkazu (DOC, 31 kB) nebo na pracovišti u kontaktní osoby (viz bod 9).
12 Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit:
Správní poplatky – odvíjejí se od délky trvání zvláštního užívání komunikací.
- 10 dní a na dobu kratší než 10 dní: 100 Kč
- 6 měsíců a na dobu kratší než 6 měsíců: 500 Kč
- delší než 6 měsíců: 1.000 Kč
Správní poplatek se hradí před vydáním povolení složenkou, kterou žadatel obdrží na odboru dopravy.
Místní poplatky – je stanoven vyhláškou č. 5/2011 Sb. právních předpisů hl. m. Prahy, o místním poplatku za užívání veřejného prostranství
-
19.08.2022
Ohlášení užívání veřejného prostranství – Právnická osoba
-
19.08.2022
Ohlášení užívání veřejného prostranství – Fyzická osoba
Správce místního poplatku je odbor ekonomický –> oddělení správy poplatků.