Výroční zpráva za rok 2023



Odbor právních služeb Úřadu městské části Praha 8 vydává v souladu s ust. § 18 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), tuto výroční zprávu:

Počet podaných žádostí o poskytnutí informace: 184
Počet vydaných rozhodnutí o odmítnutí žádosti: 11
Počet podaných odvolání proti rozhodnutí: 3


Opis podstatných částí každého rozsudku soudu ve věci přezkoumání zákonnosti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace a přehled všech výdajů, které povinný subjekt vynaložil v souvislosti se soudními řízeními o právech a povinnostech podle InfZ, a to včetně nákladů na své zaměstnance a nákladů na právní zastoupení: 0
Výčet poskytnutých výhradních licencí, včetně odůvodnění nezbytnosti poskytnutí výhradní licence: 0

Počet stížností podaných podle ust. § 16a InfZ, důvody podání stížností a stručný popis jejich vyřízení: 0

Další informace vztahující se k uplatňování InfZ:
Žádost byla žadatelem zrušena: 1
Odpověď na žádost nebyla žadateli vydána z důvodu neuhrazení poplatku: 0
Žádost nebyla vyřizována podle InfZ: 3
Odložení žádosti z důvodu nedoplnění údajů podle InfZ: 0


Přehled odborů podílejících se na vypracování žádostí
(počet vypracovaných návrhů odpovědí příslušnými odbory k jednotlivým dotazům žadatelů):
odbor kancelář starosty7
odbor kancelář tajemníka11
odbor správy majetku
19
odbor územního rozvoje a výstavby
113
odbor bezpečnosti a krizového řízení1
odbor kultury, sportu, mládeže a památkové péče 7
odbor sociálních věcí a zdravotnictví  2
odbor životního prostředí
17
odbor školství
3
odbor živnostenský4
odbor ekonomický8
odbor právních služeb4
odbor dopravy23
odbor občansko-správní
16
odbor informatiky
1


Za poskytnuté informace uhrazeno celkem: 0 Kč



V Praze dne 1. února 2024

Mgr. Kateřina Hrazánková
vedoucí odboru právních služeb




Mohlo by vás také zajímat




Zveřejněno: 05.02.2024