03 Pojmenování (název) životní situace:
Zprostředkovaná identifikace osoby podle § 10 z. č. 253/2008 Sb., Czech POINT
04 Základní informace k životní situaci:
Zprostředkovaná identifikace spočívá v ověření totožnosti žadatele.
05 Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.):
Právnická nebo fyzická osoba.
06 Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace:
Žadatel se dostaví osobně na kontaktní místo veřejné správy
Czech POINT, případně zmocněnec s úředně ověřenou plnou mocí.
07 Jakým způsobem zahájit řešení životní situace:
- žadatel
žádající jako fyzická osoba – předloží průkaz totožnosti (zmocněnec + úředně ověřenou plnou moc, zákonný zástupce + identifikační údaje zastoupeného, opatrovník + rozhodnutí soudu)
- žadatel žádající jako právnická osoba – předloží průkaz totožnosti a doklady o oprávnění jednat za právnickou osobu (zmocněnec + úředně ověřenou plnou moc)
08 Na které instituci životní situaci řešit:
Kontaktní místo veřejné správy Czech POINT.
10 Jaké doklady je nutné mít s sebou:
Platný doklad totožnosti: občanský průkaz nebo cestovní pas.
11 Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici:
Žádné.
12 Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit:
Správní poplatek činí 200 Kč na místě:
- v hotovosti
- platební kartou
13 Jaké jsou lhůty pro vyřízení:
Na počkání.
14 Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace:
Nejsou.
15 Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány:
Žádné.
16 Elektronická služba, kterou lze využít:
Viz bod 06.
28 Popis byl naposledy aktualizován:
25.10.2019
29 Datum konce platnosti popisu:
--- neuvedeno/neomezeno ---