Zprostředkovaná identifikace osoby (Czech POINT)

03 Pojmenování (název) životní situace:

Zprostředkovaná identifikace osoby podle § 10 z. č. 253/2008 Sb., Czech POINT

04 Základní informace k životní situaci:

Zprostředkovaná identifikace spočívá v ověření totožnosti žadatele.

05 Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.):

Právnická nebo fyzická osoba.

06 Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace:

Žadatel se dostaví osobně na kontaktní místo veřejné správy Czech POINT, případně zmocněnec s úředně ověřenou plnou mocí.

07 Jakým způsobem zahájit řešení životní situace:

  • žadatel žádající jako fyzická osoba – předloží průkaz totožnosti (zmocněnec + úředně ověřenou plnou moc, zákonný zástupce + identifikační údaje zastoupeného, opatrovník + rozhodnutí soudu)

  • žadatel žádající jako právnická osoba – předloží průkaz totožnosti a doklady o oprávnění jednat za právnickou osobu (zmocněnec + úředně ověřenou plnou moc)

08 Na které instituci životní situaci řešit:

Kontaktní místo veřejné správy Czech POINT.

10 Jaké doklady je nutné mít s sebou:

Platný doklad totožnosti: občanský průkaz nebo cestovní pas.

11 Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici:

Žádné.

12 Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit:

Správní poplatek činí 200 Kč na místě:
  • v hotovosti
  • platební kartou

13 Jaké jsou lhůty pro vyřízení:

Na počkání.

14 Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace:

Nejsou.

15 Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány:

Žádné.

16 Elektronická služba, kterou lze využít:

Viz bod 06.

28 Popis byl naposledy aktualizován:

25.10.2019

29 Datum konce platnosti popisu:

--- neuvedeno/neomezeno ---
Nabídka návodů